浪漫滿屋 (Guitar Solo by PY)

浪漫滿屋 (Guitar Solo by PY)

SWS
Subscribe (撳『訂閱』鐘仔)
Watch (得閒睇多次)
Share (分享畀朋友)

浪漫滿屋呢齣韓劇輕鬆搞笑,睇得開心,但最令我印象深刻,除咗宋慧喬,係主題曲“命運”。
我鍾意呢個旋律,拎起結他,彈吓彈吓記咗個譜喺腦裡面,旋律浪漫得嚟有啲憂鬱,我以為歌詞只係有啲內心掙扎,點知負面到爆:
沒想到愛情就這樣到來…不應該開始…像個傻瓜一樣…後悔…
我在祈禱愛我的人不應該是你…你一直在騙我…你我之間不可能有愛情…
今天你還在我腦海裏轉…讓我難過…

完全唔係 happy ending !!!
如果用歌詞做字幕,完全唔啱feel,我彈嘅時候,腦裡面嘅圖畫係:
韓智恩拿着結他,回憶命運要佢遇到李英宰,兩個人有喜歡,有討厭,有掙扎… 但最後成為一對…
https://drive.google.com/file/d/1IAtfwWCItZej9nPtC0QjWP-9BEyEg1Of/view?usp=sharing
我決定用 Google Translate,嚟個中文韓文劇情簡介,最後“王子公主幸福地生活在一起”收尾 🙂

雅歌 1:2
願他用口與我親嘴!因你的愛情比酒更美。

命運
作曲:李景燮

PY Music
25 January 2023

韓流ドラマ主題歌カテゴリの最新記事